PIRIPRESS

A Széchenyi Körúti Általános Iskola hivatalos lapja. A Redpress utódja. Mi megmondjuk, elfogyasztjuk, beszámolunk és lefotózzuk.

Szerzők

Friss topikok

VÁLASZ: SZIRÁKI GYÖRGY LEVELE A PÁLYÁZATTAL KAPCSOLATBAN (2. RÉSZ)

2011.02.03. 14:24 piripress

"Tisztelt Sziráki György Úr!

Először is engedje meg, hogy bemutatkozzam, Kádár-Csomor Gábor vagyok, a szolnoki Széchenyi Körúti Általános Iskola valóban elfogult rajztanára. Elfogult, sőt elhivatott, azt hiszem ez egy tanártól nem is olyan nagy bűn. Elfogult, hiszen rengeteg munkát fektettünk sok gyerekünkkel és kollégámmal ebbe a kis filmbe. Ritkán veszek részt pályázatokban, pontosan azért mert ezek zöme "reklám". Ez ebben az esetben is így van, de én is azt gondoltam, hogy ez egy olyan terület ahol érdemes részt vennünk az Ön által is leírtak miatt ("a fiatal- és gyermekkorúak dohányzása ijesztő méreteket ölt"). És igen a könyvtárunknak is bizony jól jön némi könyv, ez is benne van a pakliban.

Sajnos jelen pillanatban a gyerekeink nem nagyon szavaznak a filmünkre, azt mondják, hogy nagyon jó lett ugyan de a 40.000-et úgysem fogjuk utolérni akkor meg minek. Nem tudom nekik megmagyarázni, pedig próbáltam, hogy ez a szám nem valós... hogy hiba, provokáció, szórakozás történt, esetleg valaki csalhatott. Egy részük még romlatlan, pici gyerek. Értik ők, de ránéznek a képernyőre és azt nem értik, hogy akkor miért van kint két napja, ami kint van. Hogy miért nem történik semmi. Sem egy közlemény, sem egy komment semmi.

Valamint elnézését kell kérnem, hogy nem éppen építő hozzászólásokkal illetem pályamunkájukat, de tudja elértem vele amit szerettem volna. Abba maradt az a csoda, hiba, provokáció, szórakozás... ami az előző 15 percben zajlott megszűnt a "szavazateső". Kitudja hol állt volna meg? Gondoljon csak bele 40.000 szavazat 15 perc alatt. Gondoljon bele hány háztartásban van ma Magyarországon internet elérhetőség, és ebből hány halott erről a pályázatról. Akárhogy is, igen szép teljesítmény. Persze lehettem volna jóhiszemű az elmúlt két napban, hogy az Önök iskolájának egyetlen diákjának ehhez semmi köze, vagy valami hiba történt pont az Önök szavazatai körül. De tudja erre nem utalt semmi, a szervezők válasz levelei sem. Ha valaki a nevemben csal én bizony ki kérem magamnak, Sziráki Úr én rögtön amint észlelem a dolgot elhatárolódom tőle. Sőt megkeresem a szervezőket, hogy tegyenek valamit, rendezzék a dolgot, hiszen ez rám vet rossz fényt, nekem kínos. És Önöknek is, mint intézmények, ezt tanácsolom már ha tehetek ilyet és ha nem tartja etikátlannak. De jelen esetben nem láttam/látok ilyesmit, és ne haragudjon, de mégis azt gondolom és talán nem egyedül, hogy ez bizony "bunda". Persze nem tudom, hogy ki a felelős, de józan paraszti ésszel azt feltételezem sokad magammal, bizony az Önök iskolájának köze van hozzá. Ez persze nem minősíti az egész intézményt, amint az elhatárolódik a dologtól. De ahogy most áll a dolog nem tisztességes a szavazás és azt gondolom, hogy valamitől hát ettől hiteltelen és etikátlan az egész...

A film terjeszthetőségére nem térnék ki, ezt a kollégám megtette, de meglep hogy Ön ezt tartja inkorrektnek. Ha belegondol a szervezőknek az az érdeke, hogy minél többen halljanak a Dohányzásról Leszokást Támogató Központról, éppen ezért választották az internetes szavazás nem túl szerencsés lehetőségét.

Tisztelettel: Kádár-Csomor Gábor"

Szólj hozzá!

Címkék: verseny iskola piros 2011 széchenyi redpress oltsd leszokasvonal.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://piripress.blog.hu/api/trackback/id/tr802635894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása