PIRIPRESS

A Széchenyi Körúti Általános Iskola hivatalos lapja. A Redpress utódja. Mi megmondjuk, elfogyasztjuk, beszámolunk és lefotózzuk.

Szerzők

Friss topikok

NYESŐ FRUZSI ÉS CSAPATA

2011.02.20. 15:18 piripress

"Tegnap, egész nap versenyeztem a pestiek ellen, vagy 4-szer elsők lettek, de én kiirtam, facebook-ra, twitter-re, iwiw-re, myvip-re és még telefonáltam is családtagoknak, hogy szavazzanak és megelőztük őket.

Ma is reggel volt 2210 szavazatunk és ezt a 80-at szinte mind én mondtam haverjaimnak hogy szavazzanak. Már ki vagyok fáradva, na ezt csak úgy jó volt elmondani. :D Anyum már be van zsongva hogy meg ne előzzenek, kampányol állandóan. Van egy honlap, hogy szolnokiak szolnokiért, tesóm oda is kiirt és azóta vagy plusz 30 szavazatunk van. =)"

Köszönjük a lelkes kattingatást, ami - a szervezőkkel egyeztetve - teljesen szabályos!

Lehet szavazni a www.leszokasvonal.hu oldalon a filmre és még mindig meg lehet osztani és meg lehet nézni a videót a YouTube-on 2011. február 28-ig. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://piripress.blog.hu/api/trackback/id/tr152674775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása